قوانین و مقررات

شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی عرقیات باغ گلها:

استفاده از فروشگاه اینترنتی عرقیات باغ گلها به منزله پذیرفتن کلیه شرایط حاضر می باشد.
حق تغییر محتویات این قسمت برای فروشگاه اینترنتی عرقیات باغ گلها محفوظ است و مشتریان موظف هستند به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

  1.  کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل پر کنند. به علت بالا بودن تعداد سفارشات روزانه و تعهد به ارسال هر سفارش در همان روز، درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  2.  سایت باغ گلها در کشور ایران مدیریت می شود و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه مشتری مرتکب عملی غیرقانونی شود باغ گلها این حق را دارد که اطلاعات مشتری مورد نظر را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
  3.  هر مشتری مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری خود را میپذیرد و متعهد میشود در صورت هرگونه تغییر در اطلاعات حساب کاربری خود، مانند شماره تماس، آدرس، و … سریعا نسبت به اصلاح اطلاعات در سایت باغ گلها اقدام کند.
  4.  پیشنهاد می شود که مشتری شناسه کاربری یا رمز عبور یا هردو را واگذار یا در اختیار فرد دیگری قرار ندهد. بدیهی است در صورت ثبت سفارش با حساب کاربری هر فرد، مسئولیت ثبت سفارش و عواقب احتمالی آن متوجه شخص دارای حساب کاربری در سایت باغ گلها می شود.
  5. پذیرفتن کوکی ها برای مشاهده سایت الزامی نیست، گرچه ثبت سفارش در سایت تنها با فعال سازی کوکی ها امکان پذیر است. اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود. اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.
  6. هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.